Sayıklamalar 1


düşler, rüyalar

Bilinçsiz Sayıklamalar

-I-

korkuyorum aylak çıkmazlardan
                               gölgemi yitiriyorum
basit yaşıyorum
                 karmaşık hayaller
                                    görüyorum
geriye bakıyorum bir tarihçi gibi
ve geriye takılıp kalıyorum
karşıma çıkan her iyi şeyi
                          fırsat gibi algılıyorum
ve her kaçırdığımı sandığım
                          fırsat karşısında
                                          şiire sarılıyorum
bedenimi dizginleyemiyorum
kırık basamaklardan
                   haksız yollara düşüyorum
ölüyorum
başka bedenlerde
                    her sabah
                             yeniden diriliyorum
reenkarne bir denizde
                  sadece eski kimliklerimi hatırlıyorum
kutsal ruh oluyorum bazen
                  dünyayı yeniden yaratıyorum
ilahi bir güzeli
              kendime aşık ediyorum
bir yalanın peşinde kayboluyorum

…ben ne yapıyorum!...

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar