Gece C


4 Ağustos 2016
Perşembe

Bilge Karasu’nun Gece’si aklımda…
Gece beni derin düşüncelere itiyor. Karanlığın içinde bir aydınlık noktası yakalamaya çalışıyorum. Penceremden dışarıyı izlerken nefesim daralıyor. İnanılmaz bir sessizlik hâkim şu saatlerde sokaklara. Uzaktan bir iki arabanın sesi bölüyor bu sessizliği… Aslında tam da yazı yazmak için en ideal saatlerden biri… Ama yazı yazmak öylesine zor geliyor ki şu dakikalarda bana. Kitap okumak da… Sadece aklıma gelen kitapların, yazarların hayal dünyamda peşine takılmak istiyorum. Onların peşine takıldıkça da geçmiş günlere olan özlemim derinleşiyor. Çok eski olmasa da lise yıllarım geliyor aklıma. Çoğunu görmediğim yakın arkadaşlarım… Herkes kendine bir yol çizmiş o yolda ilerlemeye çalışıyor. Ya o yolda kaybolanlar ne olacak? Onlarla birlikte benim de kaybolan yaşanmışlıklarım…
Eski bir projem geliyor aklıma: Hepimizin Romanı. Yıllar sonra belki de o romanı yazmaya başlayabilirim artık.
Gece öylesine karışık düşünce limanlarına götürüyor ki beni bunların hepsini kâğıda dökmem mümkün değil…

4ağustos’16gecesi edirne

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar