Gece CIV


24 Ağustos 2016
Çarşamba

Bir süredir içten içe çok da fark ettirmeden beni rahatsız eden bir proje var. Bazen bu projeyi hayata geçirme isteğim çok artıyor ama her seferinde bu isteği yine çok da fark ettirmeden bastırıyorum. Fotoğraf Yazıları şeklinde lanse edilebilecek, fakat henüz belli bir ismi olmayan, bu projede bir fotoğraf ekseninde kısa bir öykü kurgulamak asıl istediğim. Fakat bir türlü kendimi öykünün kollarına tam olarak bırakmayı başaramadığım için bu proje de gündemime tam olarak gelemiyor. Oysa birçok defa zihnimde kurguladığım farklı farklı öyküler oldu. Tabii her seferinde bu kurguladığım öyküleri kâğıda dökmeye çalışırken kurguladığımdan bambaşka noktalara gittiklerini gördüğüm için çoğu yazıya tam olarak aktarılamadan yarım kaldılar ve öykü olmanın bütünlüğüne ulaşmadılar. Bu Fotoğraf Yazıları projemin de bu şekilde yarım kalmasından korktuğum için belli bir öyküye konu olacak düzeyde olduğunu düşündüğüm fotoğraflara da öyküler kurgulayamadım. O nedenle bu fotoğrafları başka bir projem olan Bakış Açısı’nda kullanmaya karar verdim. Bakış Açısı, fotoğrafları çok az kelime eşliğinde olduğu gibi yayınlayacağım bir proje. Kısmen benim bakış açımı yansıtacak ve bu fotoğrafları gören kişilere bir imge verecek. O imge etrafında isteyen kendi kozasını örer. Bakış Açısı projeme de başlayamamış olmamın altında yatan en önemli etken Fotoğraf Yazıları’nın arada bir kendini gün yüzüne çıkarıyor olması. Ne zaman bazı fotoğraflarımı Bakış Açısı adı altında yayınlamaya karar versem Fotoğraf Yazıları düşüncesi beni frenliyor. Bakalım hangi proje bu düelloda üstün gelecek.

yirmi4ağustos’16gecesi edirne

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar