Gece CV


25 Ağustos 2016
Perşembe

Özellikle şiir konusunda bir tema belirleyip o tema üzerine yazılmış şiirleri bir araya getirecek bir projem vardı uzun zamandır. İlk olarak obsesif’lik üzerine yazılmış şiirlerdi hedefim. Ama bu konuda istediğim düzeyde bir birikime ulaşamadım. Sonrasında adında özel isimler geçen şiirleri seçme işine giriştim. Bu konuda ciddi bir mesafe almış olmama rağmen nedenini tam olarak bilmediğim bir şeyden dolayı projeyi hayata geçirmekten vazgeçtim. Açıkçası proje içime sinmedi. Bir penguen kolu/kanadı olarak yazı serüvenimde yerini aldı. Uzunca bir süredir de Bestelenmiş Şiirler Antolojisi şeklinde bir ismi uygun gördüğüm bir proje için bestelenmiş şiirleri biriktiriyorum. Bu proje yakında hayata geçebilir.
Ama tek bir tema üzerinden seçki oluşturma fikri uzun zamandır yakamı bırakmadığı için ben de yeni bir temayla yola devam etmenin en iyisi olduğunu düşündüm ve uzun zamandır Gece Edebiyat adı altında yazdığım için ana temanın gece olmasına karar verdim. İlk iş şiir seçkisi oluşturacağım. Sonrasında gece üzerine yapılmış filmler, bestelenmiş şarkılar, söylenmiş sözler ve resimler de sırasıyla bu seçkiye eklemlenebilir diye düşünüyorum.

yirmi5ağustos’16gecesi edirne

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar