Z Raporu (19 Mayıs 2017)


1. Enis Batur’un Gövde’m adlı deneme kitabına başladım ve kitabın Bir Tasarım Tefrikası adlı I. Bölümünü okudum. (Syf-32)

2. Tınısını Sevdiğim Sözcükler Atlası için Mistik ve Labirent kelimelerini seçtim.

3. Kitaplarda Adı Geçenler adlı yeni bir projenin planını yaptım ve Penguen Kolu/Kanadı için bu proje hakkında kısa bir yazı yazdım.

4. Bir süre önce planladığım fakat bir türlü başlangıç yapamadığım Z Raporu projeme başlama kararı aldım.

5. Italo Calvino’nun Kesişen Yazgılar Şatosu adlı öykü kitabını okumaya başladım ve kitaba adını veren ilk bölümde yer alan Şato, Cezasını Bulan İyilikbilmezin Öyküsü ve Ruhunu Satan Simyacının Öyküsü adlı öyküleri okudum. (Syf-33)

6. küçük İskender’in Mayıs Giremez adlı şiir kitabını okumaya başladım. Kitapta yer alan Onların Efsanesi, Devlet Öldürme Töreni, Boş Metro, Kimi Arasam Hepsi Öldürülmüş, Bahçede Ölüm, Lalenin Gömleği, Memleket Köpekleri ve Morgda Tasnif adlı şiirleri okudum. (Syf-19)

7. Aklımda Kalanlar için bir şiir seçtim.

8. Oscar Wilde’ın Dorian Gray’in Portresi adlı romanını okumaya başladım. Kitabın Birinci Bölüm’ünü okudum. (Syf-25)

9. Not Defteri için 10 madde yazdım.

10. Gece için Z Raporu hakkında bir yazı yazdım.

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar