Z Raporu (20 Mayıs 2017)


1. Oscar Wilde’ın Dorian Gray’in Portresi adlı romanını okumaya devam ettim. Kitabın II. Bölümünü okudum. (Syf: 26-44)

2. Tınısını Sevdiğim Sözcükler Atlası için Parantez sözcüğünü seçtim.

3. Enis Batur’un Gövde’m adlı deneme kitabının II. Bölümünde yer alan Gövde Dili Kursu, İstiyorum, Öyleyse Varım, Uyuklamaya Övgü, Şapkaya Dikkat, Kitap-Gövde ve Yataylama adlı denemelerle Patrick Raynaud ile Kutu Kutu Bir Söyleşi başlıklı söyleşiyi okudum. (Syf: 33-65)

4. küçük İskender’in Mayıs Giremez kitabında yer alan Deniz Kenarındaki Bank, Okullarda Yasaklanan Şiir, Sabaha Karşı Gece İsyanı, Lord Berkay’ın Portresi, Felsefenin Komik Yanları, Zozi, Eski Bir Televizyon Dizisi ve Orhan Veli’nin İlk Aşkı adlı şiirleri okudum. (Syf: 20-33)

5. Aklımda Kalanlar için küçük İskender’in Sabaha Karşı Gece İsyanı adlı şiirini seçtim.

6. Say Yayınları tarafından yayınlanan Kathleen Sears’ın yazdığı Mitoloji 101 adlı kitabı okumaya başladım. Kitapta yer alan Bir Söylenceyi Tanımlamak, Yunan Öykücüleri, Roma Söylencelerini Yaratanlar, Kaos, Prometheus ve İnsanın Doğuşu, Evrenin Düzeni: Güneş, Ay ve Şafak ile Pandora’nın Kutusu adlı yazıları okudum. (Syf-30)

7. Mitoloji Üzerine Notlar adlı yazı planım için 8 madde yazdım.

8. Not Defteri için 10 madde yazdım.

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar