Gece CXXVII


23 Mayıs 2017
Salı

Bugün itibariyle yeni bir okuma ve yazma maratonuna başlama kararı aldım. Bugüne kadar okuduklarımı, izlediklerimi, dinlediklerimi ve yazdıklarımı tamamen geride bırakıp daha yoğun bir sanat etkisi altına girmem gerektiğini düşünerek attım bu adımı. Bunu bir seviye atlamak olarak değerlendiriyorum. Okuma ve yazma serüvenimin ilk aşamasını geride bırakma zamanının geldiğinin farkındayım. Bugüne kadar iyi sayılabilecek bir okuma ritmi yakaladım. Birçok önemli kitabı okudum ve bu kitapların yönlendirmesiyle birçok yazı kaleme aldım. Şimdi ise çok çok iyi bir okuma ritüeline ulaşmam gerekiyor. Daha yoğun bir okuma dönemi içine girmeliyim ve sanatı hayatımın temel noktası haline getirmeliyim. Bugüne kadar okuduklarımın, izlediklerimin, dinlediklerimin ve yazdıklarımın etkisiyle daha kalıcı şeyler ortaya çıkarabilmek için ikinci aşamaya geçmeliyim. Kütüphanemde yer alan kitapları yeni baştan okumaya başlamalıyım. Her gün okumaya daha fazla zaman ayırmalıyım ve okuduklarımı sindirmeliyim. Bunun sonucunda da daha yoğun yazılar yazmalıyım. Kalıcı olmak için çok daha fazla yazdıklarım üzerinde yoğunlaşmalıyım. Okuduklarım üzerinde çok daha fazla kafa yormalıyım. Mutlaka okunması gereken kitaplar listemi ön plana alarak çok daha yoğun bir okuma sürecine adım atmalıyım.

yirmi3mayıs’17gecesi

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar