Z Raporu (23 Mayıs 2017)


1. Enis Batur’un Gövde’m kitabının Ayak adlı VI. Bölümünde yer alan 12 metni ve İki Çağcıl Masal adlı VII. Bölümünde yer alan Lâle ile Ladan’ın Masalı ve Karol ile Terri’nin Mesel(es)i başlıklı yazıları okudum. (Syf: 127-166)

2. Gece için bir günlük yazdım.

3. küçük İskender’in Mayıs Giremez kitabında yer alan Bizim Çocuklar, Kalacağım İzmir’de Bir Süre, Acil Servisteki Acil Çıkış Kapısı, Endişeli Bekleyiş, Köyde Bir Gece, İllegal Doğa, Ben Senin Adını Hiç Hatırlamadım, En Sevdiğim Kelime Skandal, Memnun Oldum Benim İsmim de Riya, Öldürüldüğümüz Gece ve Adada Kediler Huzursuz adlı şiirleri okudum. (Syf: 60-73)

4. Oscar Wilde’ın Dorian Gray’in Portresi adlı romanının Altıncı ve Yedinci Bölümlerini okudum. (Syf: 95-119)

5. Black Mirror isimli dizinin 3. sezonun 3. bölümünü izledim.

6. Milan Kundera’nın Varolmanın Dayanılmaz Hafifliği romanın Ağırlık ve Hafiflik adlı I. Bölümünü okudum. (Syf: 23-44)

7. Not Defteri için notlar aldım.

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar