Z Raporu (26 Mayıs 2017)


1. Enis Batur’un Gövde’m kitabının İçyüz adlı XI. Bölümünü, Osurukname On dik, bir yatık kısım tekmili birden opus-cul adlı XII. Bölümünü ve ‘m adlı son bölümünü okudum ve kitabı bitirdim. (Syf: 231-268)

2. Italo Calvino’nun Kesişen Yazgılar Şatosu adlı kitabındaki Vampirler Ülkesinin Öyküsü adlı öyküyü okudum. (Syf: 87-96)

3. küçük İskender’in Mayıs Giremez adlı kitabında yer alan Gezegenin Eğik İskeleti, Oğlakların Şarkısı, Akkuyu’nun Çocukları, Sevişmeyi Unutmuşlar Müzikali, Çocuk Kadavrası Korosu, Savaş Alanında Vodvil, Mayıs Giremez, Ütü Saati, Kötü Film, Ayrılığın Taş Devri, Gecenin Karanlık Korkusu, Uzun Zamandır Çirkinim, Denizin Üzerinde, Pencerede Çırılçıplak ile Escher’in Merdiveninde Cinayet veya 12 Sekans Cinnet adlı şiirleri okudum ve kitabı bitirdi. (Syf: 96-131)

4. Oscar Wilde’ın Dorian Gray’in Portresi romanının Dokuzuncu ve Onuncu Bölümlerini okudum. (Syf: 137-160)

5. Enis Batur’un Gövde’m kitabında yer alan İçyüz bölümündeki bir cümleden yola çıkaran Bugün bir… için bir metin yazdım.

6. Black Mirror isimli dizinin 3. sezonunun 5. bölümünü izledim.

7. İstanbul ArtNews gazetesinin Mayıs 2017 tarihli 42. sayısında yer alan Fahrelnissa Zeid’i yeniden hatırlamak başlıklı yazıyı okudum ve bu yazı sayesinde Öğrendiklerim’e bir madde ekledim.

8. Ali Püsküllüoğlu’nun hazırladığı Türkçe Sözlük’ten abartı(cı), abartılı, abartma(k), abaşo, Abaza, abazan, abdal, abece(sel), aberasyon, abes, abıhayat, abide, abis, abiye, abla, ablacı(lık), ablak, ablalık, ablatifablavut, abli, abluka, abone, abonman, aborda, abuk sabuk, abullabut, abur cubur, acaba, acar, Acar, acarlama(k), acayip(leşmek) ve acele(ci) kelimelerini okudum.

9. Not Defteri için notlar aldım.

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar