Z Raporu (27 Mayıs 2017)


1. Italo Calvino’nun Kesişen Yazgılar Şatosu adlı kitabındaki Kendini Arama ve Yitirme Üstüne İki Öykü, Ben de Öykümü Anlatmaya Çalışıyorum ile Delilik ve Yıkım Üstüne Üç Öykü adlı öyküleri okudum ve kitabı bitirdim. (Syf: 97-127)

2. Yeni projem Haller üzerine Penguen Kolu/Kanadı için bir yazı kaleme aldım.

3. Oscar Wilde’ın Dorian Gray’in Portresi adlı romanının On Birinci Bölümünü okudum. (Syf: 161-184)

4. Nâzım Hikmet’in 835 Satır adlı şiir kitabını okumaya başladım ve kitaba adını veren ilk bölümde yer alan Güneşi İçenlerin Türküsü, Salkımsöğüt, Orkestra, Piyer Loti, Makinalaşmak, Açların Gözbebekleri, Gövdemdeki Kurt, Bahri Hazer, Yangın, Yanardağ, San’at Telakkisi, Korsan Türküsü, Rodos Heykeli, Jokondun Hatıra Defterinden Parçalar, Berkley ve Her Kitabımın Son Sözü adlı şiirleri okudum. (Syf-57)

5. Umberto Eco’nun Genç Bir Romancının İtirafları adlı kitabını okumaya başladım ve Soldan Sağa Yazmak adlı ilk bölümdeki Yaratıcı Yazarlık Nedir?, Bir Zamanlar, Nasıl Yazılır, Bir Dünya Kurmak, Yaratıcı Fikirler, Kısıtlamalar ve Çifte Kodlama başlıklı altmetinleri okudum. (Syf-32)

6. Not  Defteri için notlar aldım.

7. Gece için yazdığım günlüklerin içeriği üzerine bir yazı yazdım.

8. Vural Sözer’in hazırladığı Müzik Terimleri Sözlüğü’nden Acemaşiran, Acembuselik, Acemdilfirib, Acemkürdî, Acemli rast, Acemmurassâ, Acemtarab, Açılı arp, Ad libitum, Adagietto, Adagio, Adagissimo, Adaptation, Addolcendo, Addolorato, Adirato, Aerofon, Affabile, Affanato ve Affetti kelimelerini okudum.

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar