Z Raporu (28 Mayıs 2017)


1. Leylâ Erbil’in Gecede adlı öykü kitabını okumaya başladım ve kitaptaki Vapur, Ayna ve Çekmece adlı öyküleri okudum. (Syf-48)

2. Tınısını Sevdiğim Sözcükler Atlası için Duyunç, Yelpaze, Erinç, Müphem ve Sergüzeşt kelimelerini seçtim.

3. Oscar Wilde’ın Dorian Gray’in Portresi adlı romanının On İkinci, On Üçüncü, On Dördüncü, On Beşinci ve On Altıncı Bölümlerini okudum. (Syf: 185-240)

4. Umberto Eco’nun Genç Bir Romancının İtirafları adlı kitabının Yazar, Metin ve Yorumcular bölümünü okudum. (Syf: 33-60)

5. Not Defteri için notlar aldım.

6. Black Mirror isimli dizinin 3. sezonunun 6. bölümünü izledim.

7. Nâzım Hikmet’in 835 Satır adlı şiir kitabının Jokond ile Sİ-YA-U bölümünü okudum. (Syf: 59-93)

8. Ali Püsküllüoğlu’nun hazırladığı Türkçe Sözlük’ten aceleleştirme(k), acem, Acem, acemaşiran, acemborusu, acembuselik, acemi, acemileşme(k), acemilik, acemkürdi, acemlalesi, acente, acı, acıağaç, acıbadem, acıbakla, acıbalık, acıcı(lık), acıçiğdem, acıdaş, acıelma, acıkavruk, acıkılma(k), acıklı, acıkma(k), acılaşma(k), acılı(k), acıma(k) kelimelerini okudum.

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar