Z Raporu (6 Haziran 2017)


1. Nâzım Hikmet’in Benerci Kendini Niçin Öldürdü? adlı kitabının Simavne Kadısı Oğlu Şeyh Bedreddin Destanı bölümünü okudum ve kitabı bitirdim. (Syf: 221-273)
                                                                                                                                      
2. Jorge Luis Borges’in Alef kitabındaki Deutsches Requiem ve Averroes’in Arayışı adlı öyküleri okudum. (Syf: 73-90)

3. André Gide’ın Chopin Üzerine Notlar adlı kitabını okumaya başladım ve kitapta yer alan İdil Biret’in Önsözü’nü, Çevirmenin Açıklaması’nı, Armağan başlıklı bölümü ve Chopin Üzerine Notlar’ı okudum. (Syf-42)

4. Can Yayınları tarafından yayınlanan Chopin Üzerine Notlar adlı kitabın hediyesi olarak verilen İdil Biret’in seslendirdiği Frédéric Chopin CD’sini dinledim.

5. Gülten Akın’ın Şiiri Düzde Kuşatmak adlı kitabında yer alan Sanatın Öğretimi, Sanatta Ulusallık Sanatta Evrensellik, Yaşam ve Şiir, Uygarlık-İlkellik Üstüne, Çağdaş Yazın ve Folklor başlıklı denemeleri okudum. (Syf: 31-44)

6. Fernando Pessoa’nın Huzursuzluğun Kitabı adlı kitabının Olaysız Bir Özyaşam Öyküsü adlı ilk bölümünün 181-205. metinlerini okudum. (Syf: 240-269)

7. Not Defteri için notlar aldım.

8. Tınısını Sevdiğim Sözcükler Atlası için oktav ve senfoni sözcüklerini seçtim.

9. Ali Püsküllüoğlu’nun hazırladığı Türkçe Sözlük’ten açış, açkı(cı), açlık, açma, açmak, açmaz, açtırma(k)ad, ada, adacyo, adaçayı, adak, adaklı(k), adale, adalet, adaletli, adaletsiz, adalı, adam ve adama(k) kelimelerini okudum.

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar