Kültür Sanat Mevsimi | Sonbahar 2017


Merhaba Arkadaşlar,

Bir süredir hayata geçirmeye çalıştığım yeni projem Kültür Sanat Mevsimi ile karşınızdayım. Uzun zamandır bloglar tarafından gerçekleştirilen challenge ve mim etkinlikleri ile Okuma Şenliği sayesinde zihnime düştü bu proje. Ve sadece bir konu üzerinde de değil detaylı bir kültür sanat etkinliği oluşturmaya çabaladım. Kültür sanat üzerine aklıma gelen birçok konuda 60 görev belirledim ve bu görevleri üç aylık periyotlarla gerçekleştirmenin hem kişisel gelişimim için hem de yazma alışkanlığım açısından bana büyük katkıları olacağını düşündüm. Ve sonbaharın başlangıcıyla birlikte bu projeyi hayata geçirmenin en iyi zaman olduğuna karar verdim.
Bu projeyi öncelikle kendim için tasarladım. Çok kolaydan çok zora giden 60 görevi kendi okuma yazma alışkanlığıma göre belirledim ve bunların çoğunu bu süre zarfında gerçekleştirebileceğimi düşünüyorum. Ama bu projenin ilerleyen zamanlarda başka katılımcılarının da olmasını ve bunun bir blog etkinliği haline gelmesini de istiyorum. O nedenle sizlerin de bu etkinliğe, ucundan da olsa, katılımlarınızı bekliyorum. Ben kendime 60 görev belirledim ama siz buradaki görevlerin daha azını gerçekleştirebilirsiniz. Bir görev bile gerçekleştirip blog sayfasında bunun hakkında kısa bir yazı yazan bir kişinin hem bizlere hem de kendini kişisel gelişimine katkıları olacaktır.
Buradaki görevler iki aşamadan oluşuyor. Öncelikle bir görevi gerçekleştirmek ve sonrasında da bu görev üzerine kısa bir yazı yazmak. Ben bu iki aşamayı da tamamlamak için büyük çaba harcayacağım. Ama sadece bazı görevleri gerçekleştirebilmek de bence çok önemli.
Kültür sanat mevsimi projesi ön planda sanatı tutmakla birlikte kültür olarak niteleyebileceğimiz diğer dallarda da bazı görevleri önümüze getiriyor. Sanat dışında tarih, bilim, mitoloji, felsefe, gezi, teknoloji, yaşam gibi konularda da bazı görevler getirerek üç aylık periyotlarda kişilere birçok farklı alanda bilgilenme görevleri veriyor. Katılımcı sayısının artması ve yapılan görevlerin yazıya dökülmesi de diğer katılımcılara farklı konularda bilgilenme fırsatı doğuracaktır.
Görevleri gerçekleştirirken herhangi bir sınırlama ve sıralama olmayacak. Herhangi bir görevden başlanarak istenilen şekilde düşüncelerinizi yazıya dökebilirsiniz.
Ben gerçekleştirdiğim görevleri “Kültür Sanat Mevsimi | Sonbahar 2017 | 01/60” şeklinde bir başlık altında yayınlamayı düşünüyorum. Buradaki 01/60 ibaresi listedeki sırayı değil de benim gerçekleştirdiğim etkinlik sayısını temsil edecek. O nedenle aşağıdaki görevlere numara vermedim.
Her Kültür Sanat Mevsimi etkinliğinin kapak tasarımını da yazıların başında yayınlayacağım ve isteyen bu görseli de kendi blog sayfasında paylaşabilir. Ya da bu etkinliğe katılmak isteyen kendi istediği bir görseli kullanabilir.
Bazı görevlerde birden fazla etkinlik gerçekleştirdiysem bunları tek bir başlık altında yayınlayacağım. Mesela görevlerden ilkini gerçekleştirdim diyelim ve bu konuda 2 kitap okudum. “Kültür Sanat Mevsimi | Sonbahar 2017 | 01/60” şeklinde ana başlık olacak. Görev tanımı olan “Dünya veya Türk klasiklerinden bir kitap oku ve kitap üzerine bir yazı yaz.” ibaresi ilk altbaşlık ve okuduğum kitaplar için de mesela Suç ve Ceza – Dostoyevski veya Saatleri Ayarlama Enstitüsü – Ahmet Hamdi Tanpınar başlıklarını ayrı ayrı kullanacağım. Eğer o etkinlik dönemi içinde başka bir klasik okursam da aynı yazının alt kısmına bu kitapla ilgili düşüncelerimi ekleyeceğim. Eğer başka katılımcılar olursa ve onlar da bu görev üzerine yazı yazarlarsa o yazıların linklerini de bu başlık altında yayınlayacağım. Hem kendi yazdıklarımı hem de bu görev üzerine başka blog yazarların yazdıklarını bir arada sunmaya çalışacağım. Her etkinlik döneminin sonunda da toplu bir değerlendirme yazısı yazıp kültür sanat mevsiminin ne şekilde geçtiğini görmeye çalışacağım.
Eğer etkinliğe katılım olur ve bir süreklilik kazanırsa, ilerleyen etkinliklerde görevlere belli puanlar vermeyi ve katılımcılar arasında bir sıralama oluşturmayı da planlıyorum ama henüz etkinliğin çok başında olduğumuz için ve amaç da öncelikle kendi yazı serüvenimi canlandırmak olduğu için bu konuda bir puanlamaya gitmeyi erken buldum. Zaman bu konuda da bizlere yol gösterici olacaktır.
1 Eylül itibariyle Kültür Sanat Mevsimi | Sonbahar 2017 başlıyor ve 30 Kasım itibariyle de son bulacak. Bu zaman zarfında etkinliğe istediğiniz zaman katılabilirsiniz. Aşağıda tüm görevler yer almaktadır. Önerileriniz, eleştirileriniz ve eklenmesini istediğiniz görevler için yorum yazarsanız çok memnun olurum.
Herkese kültür ve sanat dolu bir mevsim dilerim.

Tuna BAŞAR

Görevler:

o   Dünya veya Türk klasiklerinden bir kitap oku ve kitap üzerine bir yazı yaz.

o   Biri kadın biri erkek yazardan, aynı türde, 2 kitap oku ve kitaplar üzerine yazı yaz.

o   İsminde sonbahar veya sonbaharı anımsatan bir kelime geçen, biri Türk biri yabancı olmak üzere, 2 yazardan birer kitap oku ve kitaplar üzerine yazılar yaz.

o   Nobel veya başka önemli bir ödülü kazanmış bir yazardan bir kitap oku.

o   Bir akımı temsil eden bir kitap oku ve hem akım hem de kitap üzerine düşüncelerini yazıya dök.

o   Okuduğun kitaplardan beğendiğin bir bölümü alıntıla.

o   Bir şiir yaz.

o   Bir öykü yaz.

o   Bir deneme, makale veya eleştiri yazısı yaz.

o   Bir mektup yaz.

o   Dünya tarihinde önemli bir yere sahip bir kişi hakkında portre yazısı yaz.

o   Bir roman kahramanı hakkında bilgi ver.

o   Klasikleşmiş filmlerden birini izle.

o   Önemsediğin festivallerden birinde En İyi Film Ödülü’nü kazanmış bir filmi izle.

o   İsminde sonbahar veya sonbaharı anımsatan bir kelimenin geçtiği, biri Türk biri yabancı olmak üzere iki film izle.

o   Edebiyat veya tiyatro uyarlaması bir film izle.

o   Bir film karakteri hakkında bilgi ver.

o   Sinema tarihiyle ilgili bir konuyu araştır.

o   Sinemada bir film izle.

o   Bir yönetmenin tüm filmlerini izle ve o yönetmenin sinema anlayışı üzerine bir yazı yaz.

o   Bir tiyatro oyunu, opera veya bale izle.

o   Bir tiyatro metni oku.

o   Klasik müziğin önemli eserlerinden birini dinle.

o   Jazz, Blues, Reggae, Rock, R&B, Pop gibi müzik türlerinden birinin dünya çapında önemli bir albümünü dinle.

o   Bir müzik aleti hakkında bilgi ver.

o   Severek dinlediğin bir müzisyen, grup veya albüm hakkında kısaca bilgi ver.

o   Dünya ve Türk resminin önemli eserlerinden birini incele.

o   Bir akımı temsil eden bir resim veya heykeli incele.

o   Aynı temaya sahip iki farklı resim hakkında araştırma yap.

o   Bir sanatçının eserleri üzerine araştırma yap ve beğendiğin eserlerinden örnekleri paylaş.

o   Sanat tarihiyle ilgili bir konuyu araştır.

o   Bir felsefi düşünce hakkında araştırma yap.

o   Bir temel felsefe metni oku.

o   Mitoloji hakkında ilgini çeken bir konu üzerine araştırma yap.

o   Bir şehri gez ve o şehir üzerine bir gezi yazısı yaz.

o   Bir ülkenin veya bir şehrin önemli bir simgesi hakkında araştırma yap.

o   Dünya tarihinde ilgini çeken bir olay veya kişi hakkında kısaca bilgi ver.

o   Bir belgesel izle.

o   Teknolojinin hayatımıza kattığı önemli bir gelişme hakkında araştırma yap.

o   Bir TV veya internet dizisi izle.

o   İlgini çeken bilimsel bir gelişme üzerine kısa bir yazı yaz.

o   Önemli bir mimari eser hakkında araştırma yap.

o   Bir fotoğraf çek ve fotoğrafın hikâyesini anlat.

o   Herhangi bir konu hakkında bir video çek.

o   UNESCO Kültür Mirası listelerindeki bir madde üzerine araştırma yap.

o   Bir sözlük veya ansiklopedinin sayfalarını karıştır ve dikkatini çeken bir madde hakkında kısaca bilgi ver.

o   Bir internet sitesi, blog sayfası, sözlük, Youtube kanalı veya sosyal medya kullanıcısı hakkında düşüncelerini yaz.

o   Bilgisayar teknolojisiyle yaratılmış bir figür, animasyon, tasarım, afiş, logo gibi şeylerden dikkatini çeken biri üzerine kısaca düşüncelerini yaz.

o   İlginç bulduğun bir canlı türü hakkında bilgi ver.

o   Psikiyatri/Psikoloji kavramları ve hastalıkları üzerine ilgini çeken birini kısaca anlat.

o   Beğendiğin bir karikatür, illüstrasyon veya çizimi paylaş.

o   Bir dergiyi detaylı bir şekilde incele.

o   Bir müzeyi gez.

o   Bir kütüphaneyi ziyaret et ve birkaç saatini orada geçirip neler yaptığını yazıya dök.

o   Bir sanat etkinliğine katıl.

o   Bir toplumun kültür yapısı, yaşam biçimi, inanç şekilleri, örf ve adetleri üzerine bir araştırma yap ve ilgini çeken bir konu hakkında kısa bir yazı yaz.

o   Uzun bir zamandır yapmak istediğin bir şeyi yap veya uzun zamandır yapmak isteyip de yapamadığın bir şey hakkında kısaca bir yazı yaz.

o   Kültür ve sanat konusunda bir öneride bulun.

o   Kültür Sanat Mevsimi etkinliği süresince karşına çıkan ve seni şaşırtan, dikkatini çeken, aklına takılan en az 5 farklı şeyi maddeler halinde yaz.

o   Kültür ve sanat üzerine yapmak istediğin ve yukarıdaki görevler arasında bulamadığın bir şey yap ve bunun üzerine bir yazı yaz.

Yorum Gönder

60 Yorumlar

  1. Kültür sanat mevsimi etkinliğiniz de başarılar dilerim. Umarım yapmak istediklerinizi ulaşır ve etkinliğinize katılımınız bol olur.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. Oldukça kapsamlı ve ince düşünülmüş bir proje olmuş, ben de başarılar diliyorum şimdiden.. Cesaret edebilir miyim bilemedim açıkçası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Katılmanızı, bu etkinlikte bana eşlik etmenizi isterim ama katılamazsanız da yorumlarınızla, öneri ve eleştirilerinizle bana yol gösterirseniz de çok mutlu olurum.

      Sil
  3. Tebrik ediyorum sizi. Yaratıcı bir etkinlik olmuş. Dilerim katılım çok olur. Aslında görevler çok eğlenceli. Eğer fırsat olursa belki ben de katılabilirim. Yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nilgün Hanım. Elimden geldiğince tüm kültür sanat etkinlikleri üzerinden görevler oluşturmaya çabaladım. Listeyi oluşturmak için uzunca bir süre uğraştım ama sonuçta güzel bir liste çıktığını düşünüyorum ben de. Aslında benim önceliğim kendi kültür sanat etkinliklerimi bir plan çerçevesinde hayata geçirmek ama böyle bir liste oluşturmuşken bunu yayınlayıp başka kişilerin de katılmasını sağlamak istedim. Çok katılım olmasa bile bir süreklilik kazandırabilirsem Kültür Sanat Mevsimi'ne benim için yeterli olacaktır. Katılmanızı, yorumlarınızla ve önerilerinizle bana destek olmanızı çok isterim.
      Saygılarımla.

      Sil
  4. Bu arada takibe aldım. Bana da beklerim.
    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takip için de çok teşekkür ederim. Ben sizin blog sayfanızı uzun bir süredir takip ediyorum. Çok fazla blog sayfası takip ettiğim için tüm bloglara yeterince vakit ayıramıyor olabilirim ama Blog Atlası / Blogların Gündeminde Neler Var başlığıyla yazdığım yazılarda takip ettiğim tüm bloglara uğramaya çalışıyorum. Bu yazılara da en kısa zamanda tekrar ağırlık vereceğim. Sizin de blog sayfanızı Blog Atlası'nda misafir etmek isterim.
      Saygılarımla.

      Sil
  5. Cok guzel bir etkinlik👍💕Ancak 1 bucuk yasinda devamli pesinden kosturdum bir oglum var zamanimin neredeyse hepsini
    Ona ayiriyorum 😊Etkinliginize katilmasamda sizi kalpten destekliyorum🙏🙏Katiliminizinda bol olmasini diliyorum😊...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sizi anlayabiliyorum. Küçük bir çocukla bu tarz bir etkinliğe vakit ayırmak gerçekten çok zor. Oğlunuzun gelişimi her şeyden daha önemli.
      Ara ara yorumlarınızla blog sayfama katkı yapmanız benim için fazlasıyla yeterli olacaktır.
      Saygılarımla.

      Sil
  6. Gerçekten kapsamlı bir etkinlik. Görevlerin hepsini yapamam, beni ciddi anlamda zorlar ama birkaç görevi gözüme kestirdim. Gerçekleştirebilirsem blogumda paylaşırım :)))
    Görevlerin birçok kişiye ilham vereceğini düşünüyorum, ellerinize, fikrinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabildiğince kapsamlı bir görev dağılımı yapmaya çalıştım. Birkaç konu hakkında yazılarınızla aramızda olmanız bizim yeterli olacaktır. Umarım bu görevler birçok kişiye hem ilham verir hem de yazma konusunda yardımcı olur. Bizler de güzel paylaşımlarla güzel bir kültür sanat mevsimi geçiririz.

      Sil
  7. Harika olmus aklimda olsun hepsini yapamam ama bir kismini belki gerceklestirebilirim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Birini bile gerçekleştirmeniz bizim için çok önemli.

      Sil
  8. Harika bir etkinlik olacak. Sonbahar benim için yoğun geçecek. Görevlerin hepsine olmasa da birkaçına katılırım. Katılımı bol bir etkinlik olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sonbahar benim için zaten ilk olarak kültür ve sanatı çağrıştırır. Bu etkinliğin de bu güzel mevsimde başlayacağı için ben de çok heyecanlıyım. Umarım birçok kişiye bir yol gösterici olabiliriz.

      Sil
  9. Görevler oldukça güzel görünüyor.Ama uygulayabilir miyim acaba? Burası tartışılır.Size görevlerinizi başarıyla yerine getirmenizi diliyorum.Yolunuz açık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Görevleri gerçekleştiremeseniz bile yorumlarınızla bizlere destek olmanız gerçekten çok değerli. Saygılarımla.

      Sil
  10. Ne güzel düşünmüşsün, çok beğendim. Şu anda yaz okuma şenliğinin kitaplarıyla ilgilenmekteyim ama hepsi olmasa da yapabildiğim kadar katılırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de Okuma Şenliği ile bazı görevleri birleştirmeyi düşünüyorum. Bu arada Okuma Şenliği'yle ilgili değerlendirme yazımı da yayınlamam gerektiğini hatırlattınız bana. Umarım sonbahar herkes için kültür sanat dolu bir mevsim olur.

      Sil
  11. İlginç güzel bir etkinlik olmuş. Geçen sene olsa çoğunu bitirirdim. Buna benzer bir listem vardı. %80-%90 uygulayabiliyordum iş arkadaşlarımın gözünden bıraktım :)
    Şaka bir yana etkinliği bitiremesemde eşlik etmek isterim. Birlikte hareket etmek insanı motive ediyor.
    Bu arada numara verilince daha pratik mi olur acaba ? Kendimizi sınamak için sayılar yardımcı olabilirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz listelerin bazı şeyleri hayata geçirebilmek adına önemli katkıları olduğunu düşünüyorum. Ben de uzun zamandır belli listeler yaparak kültür sanat konusunda yolalmaya çabalıyorum. Bu etkinlik benim için de daha yoğun bir şekilde kültür sanata eğilmem anlamına gelecek. Umarım herkese küçük de olsa bir katkım olur.
      Açıkçası ben de ilk olarak numara vermeyi düşündüm ama bu etkinlikleri yazıya dökerken belli bir sıralama olmasındansa herkesin istediği etkinlikten başlaması adına numara vermemeyi tercih ettim. Ama tabii ki bu ilk etkinlik bundan sonraki etkinliklerde neleri nasıl yapacağımızı daha iyi bir şekilde planlarız diye düşünüyorum. Her öneriyi, eleştiriyi benimle paylaşırsanız çok memnun olurum.

      Sil
  12. Merhaba,
    Çok güzel ve salt okuma dışında çok boyutlu bir etkinlik olmuş. Beğendim, elinize sağlık ^_^ Şu sıralar eski okuma tempoma dönmeye çalışırken hepsini yapamasamdan ucundan ötesinden bir iki etkinlik olsun yapmak isterim, umarım buna vakit bulurum.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Kültür sanat konusunda kapsamlı bir etkinlik olması için çabaladım. En ufak bir katkı bile bizim için çok değerlidir. Gerçekleştireceğiniz etkinlikleri ve yazıları merakla bekliyorum.

      Sil
  13. Güzel bir etkinlik. Okullar açiliyor Avusturyada 3okullu çocuk annesi olarak görevlere katilamayacagim ama google ve facebookta paylasiyorum etkinligi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Gerçekten çocukları olan insanlar için sonbahar dönemi okulların başlaması açısından da yoğun bir dönem olacak. Katılamasanız da paylaşımlarınızla ve yorumlarınızla yaptığınız katkı bizim için çok değerli.
      Saygılarımla.

      Sil
  14. Çok iyi bir proje olmuş gerçekten. Kesinlikle katılmalı ve destek verilmeli. Ben ilk olarak "Severek dinlediğin bir müzisyen, grup veya albüm hakkında kısaca bilgi ver" adlı görevi gerçekleştirmek istiyorum. Çok beğendiğim bir grup hakkında detaylı bir içerik hazırlayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yazınızı merakla bekliyor olacağım.
      Saygılarımla.

      Sil
  15. Çok eğlenceli görünüyor:) denemek istiyorum ama hepsini gerceklestirmem zor görünüyor...emeğiniz için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçok kişinin en büyük çekincesi tüm görevleri gerçekleştiremeyecek olmak ama buradaki asıl amaç küçük de olsa bir kültür sanat etkinliği ve etkileşimi içine girmek. 20 kişinin bir etkinlik gerçekleştirmesi ve düşüncelerini yazıya dökmesi 20 farklı bakış açısı anlamına gelir ki bir kişinin tüm etkinlikleri gerçekleştirmesinden daha değerlidir bana göre. O nedenle bir etkinlik bile gerçekleştirseniz bizim için çok büyük bir öneme sahip olur.
      Saygılarımla.

      Sil
  16. Çok güzel bir etkinlik ciddi emek verilmiş öncelikle teşekkür ederiz ama biraz da o zor geldi 30 Kasım'a kadar yetiştirmem imkansız gibi bişey 😁 ama arada yapabildiklerimi paylaşırım istediğimiz etkinlikten başlayabiliyor muyuz? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Tabii ki istediğiniz etkinlikten başlayabilirsiniz. Aslında ben biraz işi zorlaştırmak istedim. Ne kadar fazla görev olursa o kadar yapılabilecek kültür sanat etkinliği olur diye düşünüyorum. İlk olarak 90 görev belirleyecektim ve bazıları çok kolay görevler olacaktı. Sonra o kolay görevleri çıkardım ve biraz emek isteyen görevlerin burda yeralmasını tercih ettim. Ama dediğim gibi bu henüz ilk etkinlik. Zaman içinde elbette bazı değişiklikler olacaktır.

      Sil
  17. Harika bir çalışma ve oldukça da emek vererek hazırlanmış olduğu belli. Sizi kutlarım.
    Benim önerim: hazırlamış olduğunuz bu 60 madde oldukça yoğun bir çalışmayı gerektirecek katılımcı açısından. eğer parçalar halinde, belki de adı üstünde mevsimlere yayılarak değerlendirilebilir. Toplu halde zaman ayırmak oldukça sınırlı olabileceğini düşünüyorum. Belki de adım adım ilerleyerek bir ön çalışma yapıp, ilgi çeken alanlara göre tekrar bir değerlendirme yapılabilir diye de aklımdan geçti.
    Umarım beklediğiniz sonucu alırsınız, önümüzdeki süreçte, ilk fırsatta bir çalışma yapmaya çalışacağım. Kolaylıklar ve başarılar dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halil Bey çok teşekkür ederim. Her türlü öneri ve eleştiri bu etkinliği de daha ideal bir noktaya taşıyacaktır. Bu ilk etkinlik olduğu için bazı eksikleri olacaktır ama zamanla daha gerçekleştirilebilir bir etkinliğe dönüştürmeye çalışacağım.

      Sil
  18. Merhaba... Boyle guzel bir fikir akimi icin tebrik etmek isterim. Harika bir etkinlik olacaga benziyor. Sundugunuz gorevlerden 1ine katki saglamayi cok isterim. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Her türlü katkı, eleştiri, yorum ve öneri bizim için çok değerlidir. Umarım herkes için bir kültür sanat rotası oluşturmayı başarabiliriz.
      Saygılarımla.

      Sil
  19. Çok yoğun bir etkinlik. Belli sayıda görevin zaman dilimlerine ayrılarak değerlendirilmesi konusunda Halil Gönül'e katılıyorum. Haberdar ettiğin için teşekkürler. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Umarım bu etkinlik konusunda bir süreklilik oluşturabiliriz ve ilerleyen etkinliklerde eksikleri gideririz.

      Sil
  20. Etkinliğinizi detaylıca okudum ve çok beğendim. Başarılar ve kolaylıklar dilerim. Mümkün olduğunca ben de katkıda bulunmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Katkılarınızı bekliyorum.
      Saygılarımla.

      Sil
  21. ilgi çekici bir etkinlik planlaması olmuş bence... kolay gelsin.. merakla takipteyim..

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel bir etkinlik olmuş. Fikrinize sağlık ♥
    Dönem içerisinde bende bazı maddelerde size katılacağım inşallah.
    Zevkle takip edeceğim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yazılarınızı merakla bekliyorum.
      Saygılarımla.

      Sil
  23. Zor ama çok yoğun içerikli bir görevlendirme yapmışsınız. Benim için hepsini yapmak çok zor olacak ama kendime göre uygun olanları yapmaya çalışacağım. Teşekkürler, kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelen yorumları okuduktan sonra ben de bazı maddelerin zorlayıcı olduğunu düşünmeye başladım. Ama bu ilk etkinlik için bazı aksaklıklar olacaktır. Sonraki etkinliklerde belki görevlerin sayısı azalır ya da çok kolay bazı yeni görevler eklenir. Bu etkinlik döneminin nasıl geçeceğine bağlı olarak bazı değişiklikler olacaktır. Bir görevle bile bize katılmanız bizim için gerçekten çok önemli. Şimdiden yazılanları okumak için heyecanlanıyorum.

      Sil
  24. Merhaba,
    Bu etkinlik konusu; sizin blogunuza mı yazarak yapılacak? Yoksa, kendi sayfalarımızda mı yazacağız? Bazen kitap bloggeri arkadaşlarıma; kitap hakkında -misafir yazar- yorum yazıyorum. Belki burada ki maddelerden bir ya da iki tanesini fırsatım olursa yapabilirim. Sizin sayfanız da misafir yazar olabilirim. Kabul ederseniz, tabi ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bir süredir inanılmaz bir yoğunluk içindeyim o nedenle mesajlara cevap vermekte bayağı geciktim. Herkesten özür dilerim. Özellikle sizin sorduğunuz soru bağlamında ben de bir süredir düşünmekteydim. Misafir yazarlık konusunda bazı blog yazarlarına talepte de bulundum ama sonrasında kendi blog sayfam üzerinden başka yazarları ağırlamanın işin içinden çıkılmaz bir hal alabileceğini düşündüğüm için misafir yazar uygulamasını şimdilik hayata geçirmeme kararı aldım. Ama yazılan yazıların linklerini özel bir yazıda paylaşacağım. Ve her görev için bir yazı kaleme alacağım için yazının alt bölümünde o görevle ilgili yazılanlara da linkler vereceğim. Aynı zamanda sosyal medya paylaşımlarında da her görev için tüm katılımcıların yazılarına bağlantılar olacak. Yani her yazar kendi blog sayfasında yazarken aynı zamanda ben hepsini toplu olarak kendi blog sayfamda da yayınlayacağım. Tabii kendi blog sayfasında bu etkinlikle ilgili yazı yazmak istemeyen veya blog sayfası olmayan yazarlar için de Gece Edebiyat'ta bir yer bulabiliriz.
      Saygılarımla.

      Sil
  25. harika bir etkinlik, emeğinize sağlık, üstelik içinde çok güzel ve farklı görevler var, öykü yazmak, mektup yazmak, belgesel ve film izleyip üzerine yazı yazmak, hepsi birbirinden keyifli, hem katılmak hem diğer katılımcıların yazılarını okumak için sabırsızlanıyorum, ben ilk görevimi yaptım bile :)) sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk katılımcımız olarak bizleri çok mutlu ettiniz. Çok teşekkür ederim. Son günlerde yaşadığım yoğunluk nedeniyle bloğa yeterince vakit ayıramadım. Size de cevap vermekte geciktim. Kusura bakmayın. Yazınızı Kültür Sanat Mevsimi | Sonbahar 2017 | Görevler ve Katılımcılar başlığı altında paylaşacağım.

      Sil
  26. Çok kapsamlı bir etkinlik kutlarım. Kitap okuma görevlerinden bir kısmını yapmaya çalışacağım:)) Kolay gelsin, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet etkinlik biraz kapsamlı ama artık hepsini olmasa da bir kısmını hayata geçirebilmek bile önemli bence. Yazacağınız yazıları merakla bekliyorum.
      Saygılarımla.

      Sil
  27. Çok güzel bir düşünce olmuş. Birkaç şeyi şimdiden gözüme kestirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yazılarınızı bekliyorum.

      Sil
  28. Çok güzel bir etkinlik olmuş. Ben de varım. Blogumda etkinliği duyurdum. En kısa zamanda görevleri tamamlamaya başlıyorum :-)

    https://suleuzundere.blogspot.com.tr/2017/09/kultur-sanat-mevsimi-sonbahar-2017.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılımınız ve blog sayfanızda Kültür Sanat Mevsimi üzerine yazdığınız yazı için çok teşekkür ederim. Görevlerle ilgili yazılarınızı heyecanla bekliyorum.
      Saygılarımla.

      Sil
  29. Katılımınız için çok teşekkür ederim. Yazılarınızı merakla bekliyorum.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  30. Wooooow. Etkinliğe gel :D Ya ben mailinize çok geç baktım. Etkinlikten de geç haberim oldu.Çok hoş bir etkinlik gerçekten. Katılmayı isterim ama bu vakitsizlikle nasıl olacak bilemedim :/

    YanıtlaSil
  31. Merhabalar. Maili sanırım en geç gören kişi benim. 16 aylık ve bu ara sürekli diş sıkıntısı çeken bir oğlum var. O yüzden gezi tiyatro kısmına katılamasam da okuma ve izleme ile ilgili olan etkinliklere bende katılmak isterim :D Ne de olsa daha 30 Kasım'a daha çok var.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil