Z Raporu (14 Haziran 2017)


1. Fernando Pessoa’nın Huzursuzluğun Kitabı adlı kitabının Olaysız Bir Özyaşam Öyküsü adlı ilk bölümünün 281-333. metinlerini okudum. (Syf: 354-406)

2. Tomris Uyar’ın Ödeşmeler adlı kitabını okumaya başladım ve kitapta yer alan Önsöz, Köpük ve Çiçeklerle adlı öyküleri okudum. (Syf-36)

3. Nâzım Hikmet’in Kuvâyi Milliye kitabının Dört Hapisaneden adlı bölümündeki İstanbul ve Ankara hapisanelerinde yazılan şiirleri okudum. (Syf:117-146)

4. Gülten Akın’ın Şiiri Düzde Kuşatmak adlı kitabının Ozan Konuşmaları bölümündeki Gizlerin ve Kaygıların Gölgesinde, Çığlık ve Şiir, İnce Şeyleri Anlamak, Kültür Üstüne ile Düşünme ve Yaratma Özgürlüğü başlıklı metinleri okudum. (Syf: 115-140)

5. Vural Sözer’in hazırladığı Müzik Terimleri Sözlüğü’nden Ağızlık, Ağız mızıkası, Ağız tamburası, Ahenk, Ahenk tahtası, Air, Air de cour, Ais, Akademi, Akor, Akordeon, Akort, Akor zitheri ve Aksak maddelerini okudum.

6. Not Defteri için notlar aldım.

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar