Gece CXXX


1 Ocak 2018
Pazartesi

Zihnimden çok fazla proje fikri geçiyor. Her gün yepyeni projeleri hayata geçirme isteği beni sarıp sarmalıyor. Bugüne kadar onlarca farklı projeyi hayata geçirdim ama en az bunun iki katı kadar proje fikri de penguen kolu/kanadı olarak kaldı ve hayata geçirilemedi. Okuduklarım, izlediklerim, dinlediklerim, gördüklerim beni sürekli yeni projelere itiyor. Bir yandan zihnimi sürekli çalıştıran bir durum bu, ama bir yandan da çok fazla projeyi hayata geçirme isteğinin getirdiği bir yorgunluk da söz konusu oluyor. Ve doğal olarak planladığım projeler bir türlü istediğim hızda ilerleyemiyor.
Son günlerde de bir proje zihnimi kurcalıyor. En az 3 yıllık bir geçmişi olan bu projeye Bakış Açısı ismini uygun görmüştüm. Bir fotoğraf projesi Bakış Açısı. Etrafımda dikkatimi çeken görüntüleri, gördüğüm haliyle fotoğraflayıp kısa bir metinle yayınlamayı planladığım bu proje için materyal toplamaya başladım. Bakalım araya yeni bir proje girmeden Bakış Açısı’na başlayıp bir ritim kazandırabilecek miyim?

1ocak’18gecesi

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Bir fotoğraf projesi için güzel bir isim Bakış Açısı. İnşallah en kısa zamanda başlarsınız projenize.

    YanıtlaSil