Gece XII


8 Mayıs 2009
Cuma

Şiddetli baş ağrısıyla uyandım ve günün büyük kısmını bu ağrıyla geçirdim. Hiçbir şey yapmak istemediğim günlerden biriydi. Oysaki bugün ayın 8’i. Benim için çok özel olan 8’lerden biri daha. Ama bu sefer 8 anlam katamadı hayatıma.
Murathan Mungan’ın denemelerinden oluşan yeni kitabı Hayat Atölyesi çıkmış. Güzel bir isim bulmuş Mungan kitabı için. Bazı yazarlara üreticilikleri nedeniyle hayranım. Öylesine hızlı yazıyorlar ki sıkı okurlar bile geride kalabiliyor o yazarları okurken. Daha Kadından Kentleri bile okumamışken, önce Bazı Yazlar Uzaktan Geçer çıktı, şimdi de Hayat Atölyesi… Bu kitapları okuyana kadar yeni kitabı veya kitapları da çıkar.
Oysa bazı yazarlar çok az ürün veriyorlar. Vedat Türkali, Tahsin Yücel, Kürşat Başar gibi yazarlar geride kitap bırakılmasına izin vermiyorlar. Ya da yeniden okuma izni mi bu?
Uzun zaman olmuş tiyatroya gitmeyeli. İnsan en çok tiyatroya gitmeyi özlüyor sanırım. Tiyatroların çok ayrı bir tadı var. Bu tadı başka hiçbir yerde bulamıyorum. En amatör oyunlar bile bana büyük keyif veriyor.
Turgut Özakman’ın yazdığı Şu Çılgın Türkler’i Afyonkarahisar Şehir Tiyatrosu oyuncuları sahnelemiş. Oyun Kocatepe Üniversitesi Atatürk Kongre Merkezi’ndeydi.

Tuna BAŞAR

8mayıs’09gecesi afyonkarahisar

Yorum Gönder

0 Yorumlar