Gece VII


28 Nisan 2009
Salı

Birkaç yıl öncesine kadar ciddi anlamda bir şiir dergisi çıkarmayı düşünüyordum. Öncelikli amacım tıp fakültesi öğrencilerine şiiri sevdirmekti. Zamanla Afyon’da bir şiir dergisi ekibi oluşturulacak ve Afyon’dan Türkiye’ye bir ‘şiir düşü’ doğacaktı. Bu nedenle dergimin ismini “Şiir Düşü” olarak belirlemiştim. Uzun süre derginin yayın ilkelerini belirlemek ve şiir üzerine düşüncelerimi kaleme almakla uğraştım. Sonunda istediğim şeyleri yapıp, ilk sayı için yeterli birikime ulaştığımda, sıra ekibi kurmaya geldiğinde ne yazık ki destek alabileceğim bir kişi bile bulamadım. Şiirle ilgilendiğini, şiir yazdığını söyleyenler bile desteklerini çok gördüler. Belki birkaç sayıyı kendi başıma çıkarabilirdim, fakat bu da büyük bir risk taşıyordu. Birkaç sayı sonunda belki destek verenler çıkabilirdi ve ondan sonra daha güçlü bir şekilde ilerlerdik, ama ya birkaç sayının sonunda ben de yorgun düşersem ve dergiyle ilgilenemezsem de başarısızlıkla sonuçlanan bir dergi projesi olursa diye bu projeyi ertelemiştim. Birkaç yıldır da bir köşede bekliyordu. Fakat yakın zamanda hayata geçecek gibi durmadığı için ben de “Şiir Düşü”nü başka bir şekilde kullanmaya karar verdim. İlerde çıkaracağım şiir dergisine de birikim oluşturmak açısından büyük öneme sahip şiir günlüklerini ve şiirle ilgili yazıları, düşünceleri, saptamaları bu başlık altında yayınlama kararı aldım.

Tuna BAŞAR

yirmi8nisan’09gecesi karşıyaka

Yorum Gönder

0 Yorumlar