Gece XXXII




24 Şubat 2011
Perşembe

Bazı şeyleri elde etmek için çok fazla emek vermek gerekiyor. Zaman ve sabır gerekiyor. Önce hedefi çok iyi belirlemek ve o hedefe emin adımlarla ilerlemek gerekiyor. Bunları yapsanız bile yine de başarılı olamadığınız zamanlar oluyor. Hedefi çok iyi belirlemiş, o hedefe ilerlemek için her yolu denemişsiniz ve sabırla beklemişsiniz, fakat yine de olmamış… Sizin dışınızda bambaşka bir şey çıkmış ve sizi engellemiş. Her şey çok iyi bir şekilde ilerlerken hiç hesapta olmayan bir şey türemiş…
İşte son günlerde bu duyguyla yatıp kalkıyorum. Günlerim, gecelerim o hesapta olmayan şeyin ortaya çıkmasından dolayı zehir olmuş durumda. Hatta rüyalarım bölünüyor ve uykusuz geceler geçiriyorum. Ama bunu engellemek için hiçbir şey yapamıyorum. Çünkü benim elimden bir şey gelmiyor. Sorun hedeflediğim şeyle de ilgili değil.
Çevrenin ne kadar önemli bir faktör olduğunu şimdi fark ediyorum. Bambaşka bir yerde olsaydım, yine aynı hedefe ilerlemek isteseydim ve yine bu kadar sabırlı davransaydım, işte o zaman hedefime çok daha kısa zamanda ve çok daha az emek harcayarak ulaşırdım. Hem de şimdi karşıma engel olarak çıkan şey, o zaman beni itici güç olurdu. Beni destekler, beni hedefe daha da yaklaştırırdı. Ama işte bambaşka bir çevrede, bambaşka bir yerde olsaydım. Burda değil…

Tuna BAŞAR

yirmi4şubat’11gecesi bitlis

Yorum Gönder

0 Yorumlar