Günler 3

3. Gün

Çok uzun zamandır sadece kitaplar üzerine yazmak istiyorum. Dünyanın ilk yazılı metinlerinden günümüzün e-kitaplarına kadar tüm kitapları okuyup kitaplar üzerine yazılar yazmak istiyorum. Dünya edebiyat tarihinin en önemli kitaplarını belirleyip her gün bir kitap bitirebilecek okuma hızına ulaşmak istiyorum. Edebiyat tarihinin en önemli kitaplarını farklı farklı zamanlarda yeniden okuyup farklı ruh hallerime göre üzerimde bıraktıkları etkiyi yazıya dökmek istiyorum. İnsanlara sürekli kitaplardan bahsetmek, “Okuyun, mutlaka okuyun!” nidaları eşliğinde tüm insanlara kitaplar dağıtmak istiyorum. Roman kahramanları olmak istiyorum bazen de. Dostoyevski’nin, Tolstoy’un, Victor Hugo’nun, Balzac’ın, Kafka’nın, Yaşar Kemal’in, Oğuz Atay’ın, Orhan Pamuk’un, Selim İleri’nin ve daha başka yazarların roman kahramanlarını, her gün değişik bir karakter seçerek, gündelik hayata uyarlayıp insanların karşısında bu karakterleri canlandırmak istiyorum. Flaubert gibi “Madam Bovary benim!” diyebilmek istiyorum.
Kitaplardan bahsetmek istiyorum sürekli. Kitaplara aç bir insan olarak bu açlığımı acilen dindirmek istiyorum.


Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar