Gece LXVI


26 Ağustos 2014
Salı

Zaman hızla akıp giderken insanın içinde birçok ukde kalıyor. Yapmak isteyip de yapamadıklarımız da bizlerin hayata bakışını belirleyen faktörlerin başında geliyor. Enis Batur’un da dediği gibi bir yazar sadece yazdıklarıyla değil yazmak isteyip de yazamadıklarıyla da değerlendirilmelidir.
Uzunca bir süredir içimde kalan ukdeler nedeniyle huzursuzluk yaşıyorum. Bu nedenle de bir süre önce yeni bir proje geliştirmiştim ve Ukde başlığıyla bu projemi hayata geçirmeyi planlamıştım, fakat henüz bu projeyi hayata geçiremedim. Şimdi yeniden bu proje üzerinde yoğunlaşmam gerektiğini fark ediyorum. 
Neleri yazmayı planlıyorum bu projede? Öncelikle yazmak isteyip de yazamadıklarımı kâğıda dökeceğim. Penguen Kolu/Kanadı olarak planladığım ama ilerleme gösteremediğim projeler de yer alacak burada. Okuyamadığım kitaplar, izleyemediğim filmler, göremediğim şehirler, dinleyemediğim albümler, üzerinde yoğunlaşma fırsatı bulamadığım resimler… Kısaca geriye dönüp baktığımda niçin yapamadığım dediğim her şey…
Her zaman ukdelerim olacaktır, ama mutlaka yapmalıydım dediklerim nelerdi? Nelerin üzerinde daha fazla durmalıydım? Bunları yapabilseydim hayatımda neler değişebilirdi? Bu proje sayesinde birçok soruya da yanıt arayacağım. Bakalım bu proje şimdi istediğim şekilde ilerleyebilecek mi?

yirmi6ağustos’14gecesi edirne

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar