Gece CVII


2 Eylül 2016
Cuma

Bir dergi daha yayın hayatına son vermek zorunda kalmış. Severek takip ettiğim IAN.Edebiyat artık yayınlanmayacakmış. İstanbul Art News’le birlikte yayınlanırken tanımıştım bu dergiyi. Sonrasında bağımsız bir şekilde yayın hayatına devam etme kararı alınca, elime ulaşan dergi onu daha da fazla sevmeme sebep olmuştu. Oldukça kısa süren yayın serüveninin bitmiş olmasına gerçekten çok üzüldüm. Daha önce kapanan her dergiden sonra yaşadıklarımı yeniden yaşıyorum şu an. Kapanan her dergi bende derin bir yara bırakıyor. Severek takip ettiğim dergilerden kaçıncısını hatıralarda bırakmak zorunda kaldığımı ben de bilmiyorum. İlk olarak E Dergisi’yle yaşamıştım bu hissi. Sonrasında Adam Öykü ve Adam Sanat… İlk yazımın yayınlandığı Kaçak Yayın’ın kapanması içimde çok büyük bir boşluk oluşturmuştu. Hele kapağında adımı gördüğüm ilk dergi olan Virgül’ün kapanması beni derin bir üzüntüye sevk etmişti. Picus, Eşik Cini, İmge Öyküler, Geceyazısı, Sinema, Özgür Edebiyat, Onaltıkırkbeş, Dize… say say bitmez…
Keşke her dergi Varlık gibi uzun soluklu olmayı başarabilse…

2eylül’16gecesi edirne

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar