Bugün bir… (1)


Bugün bir derginin sayfalarını karıştırdım. Notos’un Edebiyatta İntihar dosya konulu Aralık 2012-Ocak 2013 tarihli 37. sayısını… Sayfaları karıştırırken karşıma çıkan Marguerite Yourcenar imzalı Mişima başlıklı kısa dosya yazısı zihnimde bir düşünceyi tetikledi. Kitaplar, filmler, resimler üzerine detaylı yazılar yazma planları yaparken asıl ıskaladığım şeyin bazı karşılaşma anlarında zihnimden geçenler olduğunu fark ettim. Genel anlamda bir bütünden ziyade bir ışık çakması gibi zihnimden geçen düşünceleri de kâğıda dökmem gerektiğini çok yoğun bir şekilde hissettim. Zaten bu düşünce ara ara zihnimi yoruyordu fakat nasıl bir başlangıç yapacağımı bilemiyordum. İşte bugün karşıma çıkan dergi sayesinde bu başlangıç fikri de ortaya çıktı: “Bugün bir…” şeklinde başlayan bir cümle yapısıyla zihnimden geçen düşünceyi yazmanın çok uygun olduğuna karar verdim. Projenin ismi de bu şekilde olacak.
Bugün bir derginin sayfalarını karıştırdım ve yepyeni bir projeye başlama kararı aldım.

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

1 Yorumlar