Bugün bir… (2)


Bugün bir kitap okudum. Selçuk Altun’un Ku(r)şun Lezzeti adlı romanı… Kitabın II. Bölümünün son kısmında adı geçen Derya Ereren ve Rita adlı çiftin Sıraselviler-Galata hattında çürümeye terkedilmiş soylu binaları arama çalışmalarına ben de katılmak istedim. Bu hat üzerinde dolaşıp mimari yapıları fotoğraflamak, bulabildiğim binaların tarihini detaylı bir şekilde araştırmak, bu binaları yapan mimarların kimliğini belirlemek ve buralarda hangi hayatların yaşandığını kurgulamak istedim.
Bugün bir kitabın okuduğum bir bölümü sayesinde yeniden mimari üzerine düşünmeye başladım.

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

1 Yorumlar

  1. Bugün bir-le başlayan seriyi okumak için zamanımın yetmesini diliyorum. Sürekli kendisini geliştiren bir genç insan olduğunuzu zaten biliyordum. Aslında sizi okumak, bir bakıma eksiklerimi gidermek olacak, bunun da farkındayım. Dilerim yayınlarınızın okunma ve anlamaya çalışma haklarını verebilirim. Sağlıcakla.

    YanıtlaSil