Bugün bir… (4)


Bugün bir dergi okudum… Notos’un Nisan-Mayıs 2012 tarihli 33. sayısını… Dosya konusu olarak Tomris Uyar’ın belirlendiği… Dergide yer alan Tomris Uyar için yazılmış iki şiir özellikle dikkatimi çekti. Biri Turgut Uyar’ın tomris uyar için bir şiir kurma çalışması, diğeri ide Edip Cansever’in Yaş Değiştirme Törenine Yetişen Öyle Bir Şiir… Çok önemli iki şairin çok önemli bir öykücü için yazdığı şiirler… Bu iki şiir beni eski bir projeme götürdü: bir sanatçıya ithaf edilen şiirler antolojisi. Bir şairin bir sanatçıyı şiir yoluyla anlatmaya çalıştığı şiirleri bir araya getirme projesi… Bu projeyi gündemimden düşürmüştüm bir süre önce ama bu şiirleri okuyunca bu projeye başlamam gerektiğini düşündüm ve proje için seçtiğim ilk şiirler olarak bu iki şiiri belirledim. Projeye uygun ismi bulduğum zaman bu projeye başlama kararı aldım.
Bugün bir dergi okudum ve eski bir projem hakkında yeniden düşünmeye başladım.

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar