Z Raporu (30 Mayıs 2017)


1. Oscar Wilde’ın Dorian Gray’in Portresi adlı romanının On Yedinci, On Sekizinci, On Dokuzuncu ve Yirminci Bölümlerini okudum ve kitabı bitirdim. (Syf: 241-278)

2. Rota’mı belirledim.

3. Nâzım Hikmet’in 835 Satır adlı şiir kitabının Varan 3 bölümünde yer alan Şair, Cevap, Yalnayak, Hasret, Yürüyen Adam, Kablettarih, Promete, Pipomuz, Gül, Bülbül v.s., Gözlerimiz, Şairin Bir Dakika Tembelliği, Mukaddes Karın, Demir Kafeste Dolaşan Aslan, Mor Menekşe, Aç Dostlar ve Altın Gözlü Çocuk, Provokatör, Yarıda Kalan Bir Bahar Yazısı, Sanatkâr Heyecanı, Benerci Kendini Niçin Öldürdü?, Ayağa Kalkın Efendiler, Yayından Fırlayan Ok, Kalbim, Bir Şehir Rehberi, Seyahat Notlarından bölümünde yer alan Seyahat Notları ve 10 Sene Evvel bölümündeki iki Yol Türküsü ve *** başlıklı şiirleri okudum. (Syf: 95-163)

4. Umberto Eco’nun Genç Bir Romancının İtirafları adlı kitabının Kurmaca Karakterler Üzerine Birkaç Not adlı bölümündeki Anna Karenina’ya Ağlamak, Göstergebilime Karşı Ontoloji, Eksikli Olası Dünyalar ve Eksiksiz Karakterler, Tarih Savlarına Karşı Kurmaca Savlar, Kurmaca İfadelerin Epistemolojik İşlevi, Değişken Partisyonlarda Değişken Bireyler, Semiyotik Nesneler Olarak Kurmaca Karakterler, Diğer Göstergebilim Nesneleri ve Kurmaca Karakterlerin Ahlaki Gücü adlı altmetinleri okudum. (Syf: 61-100)

5. Not Defteri için notlar aldım.

6. Leylâ Erbil’in Gecede kitabındaki Hokkabazın Çağrısı, Ölü, Tanrı ve Gecede adlı öyküleri okudum ve kitabı bitirdim. (Syf: 49-97)

7. Aklımda Kalanlar için Leylâ Erbil’in Ölü adlı öyküsünü seçtim.

8. Fernando Pessoa’nın Huzursuzluğun Kitabı adlı anlatı kitabını okumaya başladım. (Syf-47)

9. Gece için bir günlük yazdım.

10. Ali Püsküllüoğlu’nun hazırladığı Türkçe Sözlük’ten acımarul, acımasız(ca), acımasızlaşma(k), acımsı, acımtırak, acınacak, acındırma(k), acınma(k), acırak, acırga, acısız, acıtma(k), acıyıcı, acıyonca, acil, acilen, acitato, aciz, âciz, acur, acuze, acyo(cu), , açacak, açalya, açan, accelerando, açgözlü, açı, açıcı ve açık kelimelerini okudum.

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

0 Yorumlar