2 Hafta -14- / 7-20 Ağustos 2017


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Bu çalışmanız ilham verdi doğrusu. Film ve kitap konusunda sorun yaşamıyorum ama müziğe de yer vermem gerekiyor.
    Çok faydalı oldu teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Ben de kendi sanat gündemimi bu sayede diri tutmaya çabalıyorum. 2 haftalık periyotlarla belirlediğim sana eserleri sayesinde hem okuma hem de yazma ritüelimi sürdürmeye çabalıyorum. Aynı zamanda mutlaka yapmam gerekenler listem için de bir birikim oluşuyor bu sayede. Bir de belirlediğim konular ekseninde kendime detaylı araştırma ödevleri de vermiş oluyorum. Aslında bu projem şu ana kadar istediğim hızda ilerleyemedi ama bana ciddi bir disiplin katmayı başardı. Umuyorum ki bundan sonraki 2 Hafta'lar daha çok katkı yapacaklar bana. Size de küçük de olsa bir katkım olduysa ne mutlu bana.

      Sil