Z Raporu (10 Haziran 2017)


1. Fernando Pessoa’nın Huzursuzluğun Kitabı adlı kitabının Olaysız Bir Özyaşam Öyküsü adlı ilk bölümünün 206-225. metinlerini okudum. (Syf: 270-291)

2. André Gide’ın Chopin Üzerine Notlar adlı kitabının Günceden Bölümler adlı bölümünü okudum. (Syf:43-65)

3. Jorge Luis Borges’in Alef kitabındaki Zâhir, Tanrının Elyazısı, Labirentinde Ölen Kral İbni Hakan El-Buhâri ile İki Kral ve İki Labirent adlı öyküleri okudum. (Syf: 91-120)

4. Nuri Bilge Ceylan’ın Uzak filmini izledim ve film üzerine Seyir Defteri için notlar aldım.

5. Atilla Dorsay’ın 100 Yılın 100 Türk Filmi kitabının 234-236. sayfalarında yer alan Uzak üzerine yazdıklarını okudum.

6. Gülten Akın’ın Şiiri Düzde Kuşatmak adlı kitabının kitaba adını veren ilk bölümündeki Korkuluksuz Köprü, Akarsu Çıkmaz Tanır Mı?, Zorunlu Bir Yanıt, Yoz Şiirden Diri Şiire, Halkın Damarına Bağlanan Şiir ve Kadın Yaratıcılığında, İnsanca Duyarlığa Evet başlıklı denemeleri okudum. (Syf: 45-73)

7. Not Defteri için notlar aldım.

Tuna BAŞAR

Yorum Gönder

1 Yorumlar