Her Güne Bir Şiir


Merhaba Arkadaşlar,

Aşağıda Her Güne Bir Şiir başlığı altında yayınlanan tüm şiirlerin listesi yer almaktadır. Beğendiğiniz şiirleri sosyal medyada paylaşırsanız ve yorumlarınızla blog sayfama katkı yaparsanız çok memnun olurum.

İyi okumalar.

Tuna BAŞAR
      1. Aşk - Birhan Keskin
      2. Rahatı Kaçan Ağaç - Melih Cevdet Anday
      3. Çok Güzel Şey - Melih Cevdet Anday
      4. Ben Sana Mecburum - Attilâ İlhan
      5. Defne Ormanı - Melih Cevdet Anday
      6. Aşk - Cemal Süreya
      7. Karıma - Oktay Rifat
      8. Üstü Kalsın - Cemal Süreya
      9. Anı - Melih Cevdet Anday
      10. de gülüm - küçük İskender
      11. Anlatamıyorum - Orhan Veli
      12. Yaşamakta Direnmek - Attilâ İlhan
      13. Kanto - Cemal Süreya
      14. Eskiler Alıyorum - Orhan Veli
      15. Sizin Hiç Babanız Öldü Mü? - Cemal Süreya
      16. Nilüfer - Behçet Necatigil
      17. Gün Olur - Orhan Veli
      18. Ben Senin Krallığın Ülkene Yetiştim - İlhan Berk
      19. Yerçekimli Karanfil - Edip Cansever
      20. Ceviz Ağacı - Nâzım Hikmet
      21. Memleket İsterim - Cahit Sıtkı Tarancı
      22. Otağ - İlhan Berk
      23. Cıgarayı Attım Denize - Cemal Süreya
      24. Lavinia - Özdemir Asaf
      25. Üvercinka - Cemal Süreya
      26. Aynı Başlık İki Farklı Şiir: Evin Halleri
      27. Masa da Masaymış Ha... - Edip Cansever

Yorum Gönder

0 Yorumlar