Bilirsin


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Güzeldi Tuna kardeşim. Ben bloğunda şiirleri bulmaya çalışırken biraz zorlandım. Ama tamamen benim blog düzeni konusunda anlayışımın durgunluğundan. Bir türlü çözemiyorum. Peyderpey sizi okumaya devam edeceğim. Sağlıcakla kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Aslında Ana Sayfada şiirler için bir bölüm mevcut. Ama blog biraz yoğun bir Anasayfaya sahip. O nedenle Şiirleri bulamamış olabilrisiniz. Bir de blog sayfamda bir Arşiv eksikliğini ben de hissediyorum. Bir ara güzel bir Arşiv sayfası hazırlamıştım ama HTML kodları bloğu biraz yavaşlattı. Şiirler için hazırladığım arşiv sayfasına https://geceedebiyat.blogspot.com.tr/2016/07/siirler-arsiv_25.html adresinden ulaşabilirsiniz.
      Sizin bu uyarınızla tekrar bir Arşiv bölümü oluşturacağım.

      Sil